作者名称 国旗国籍

Vinh Diesel vip

EN

VI

JP

KR

CN

2021.05.27 01:21

Happy Birthday to me, I just got off work. Cheers to another

year!
I'm sad...I don't wanna get older lol 😭

お誕生日おめでとう、仕事を辞めたところです。 今年もよろしくお願いします!私は悲しいです...私はこれ以上年を取りたくないです笑😭

祝我生日快乐,我刚下班。 欢呼再见一年!
我很伤心...我不想再大了哈哈😭
56 23

Download the HelloTalk app to join the conversation.

Comments

  • Betty 2021.05.27 01:26

    CN
    FR

    aha just forget those numbers
  • sugarsweet 2021.05.27 01:26

    CN
    EN

    我不想再变老了😁
  • Kani Tran 2021.05.27 01:30

    VI
    JP

    You're not old
  • Bunny young ớ ₃ờ 2021.05.27 01:33

    CN
    EN

    FR

    IT

    Our birthdays are so close🙈🙈🙈. And we are both Gemini.hahah👯‍♂️ and! Happy birthday to you 🤩
  • Fiona 2021.05.27 01:37

    CN
    EN

    Happy birthday 🎂
  • Ryo 2021.05.27 01:44

    JP
    EN

    Happy birthday! Wish you have a happy day and a nice year!!
  • Vinh Diesel 2021.05.27 01:44

    EN
    VI
    JP

    KR

    CN

    @Betty Hahaha I'm drinking now to help me forget 😉
  • Jungle 2021.05.27 01:56

    CN
    EN

    Happy birthday💪
  • 江茜 2021.05.27 01:58

    CN
    EN

    TH

    CN

    Happy birthday to you Vinh.😊
  • yd 2021.05.27 02:06

    JP
    EN

    Happy birthday VV
  • Leon萧乐 2021.05.27 02:09

    EN
    CN

    Happy b'day😁 Stay foreover young. Cheers to more life!
  • Shirley 수진 2021.05.27 02:11

    CN
    EN

    KR

    FR

    Happy birthday☺
  • Bunny young ớ ₃ờ 2021.05.27 02:12

    CN
    EN

    FR

    IT

    @Vinh Diesel mine, may23rd.
  • 武流 Armaan 2021.05.27 02:37

    EN
    JP

    A very happy birthday Vinh bro!🥳🎁🎈🎉🧁🥳 Haha. Yeah! I understand how's the feeling... but forget about everything and just enjoy your day!👍🥳
  • Ozone 2021.05.27 02:45

    JP
    EN

    Happy birthday 🎉
  • leo 2021.05.27 02:45

    CN
    EN

    Hey, brother, happy birthday to you. And how many girls come to accompany you to celebrate your birthday.😉☺
  • Eliauk 2021.05.27 04:11

    CN
    EN

    Happy birthday. You can keep young as long as your heart is young.
  • Vinh Diesel 2021.05.27 04:11

    EN
    VI
    JP

    KR

    CN

    @Eliauk haha Ty!!!
  • 武流 Armaan 2021.05.27 06:05

    EN
    JP

    @Vinh Diesel Your welcome ☺️
  • Thảo Vân 2021.05.27 11:15

    VI
    CN

    Chúc anh sinh nhật vui vẻ 😁
  • Red 2021.05.27 11:24

    CN
    EN

    Happy birthday
  • aya 2021.05.27 11:59

    JP
    EN

    FR

    IT

    お誕生日おめでとう🎂🎉✨
  • Barbera 2021.10.06 08:27

    CN
    EN

    Happy birthday!!!!

Open HelloTalk to join the conversation