日本が恋しいので昨日和菓子を作った。和菓子の作ることが難しかった。四時間にかかってでも綺麗じゃなかった。とても疲れたです
。Download the HelloTalk app to join the conversation.
Download
Download the HelloTalk app to join the conversation.
Download
Comments
Grace 2020.07.04 12:15
hiro70 2020.06.29 21:33
maggie 2020.06.29 14:23
ImperialKai 2020.06.29 14:02
eriko 2020.06.29 13:58
nemo 2020.06.29 13:49
Grace 2020.06.29 13:46
Pinky 2020.06.29 13:45
Satomi 2020.06.29 13:45
hideo 2020.06.29 13:44
Open HelloTalk to join the conversation